lauantai 19. heinäkuuta 2014

Reissuilua

Eli oltiin reissusta keskiviikosta sunnuntaihin siis 9.-13.7. Reissuun kyllä mahtu paljon tekemistä. Lähdettiin siis keskiviikko aamuna ajamaan Tampereelle kylpylään jossa olimme perjantaihin asti. Uimme tietenkin paljon ja kävimme katselemassa maisemia ja ulkona hyppimässä laiturilta.
 Käytiin me myös Hööksissä ja Horzessa mutta kummastakaan ei tarttunut mitään mukaan. Aamupalat oli ihan taivaallisen ihania. Voisin joka aamu syödä niin ihania ruokia.

Meidän hotelli parvekkeelta oli tämmöiset näkymät.

No perjantaina sitten lähettiin ajamaan Helsinkiin josta sitten mentiin laivalle. Laiva matka minua sinänsä pelotti koska viimeksi kun olit laivalla tulin merisairaaksi. Onneksi nyt siltä vältyttiin eikä ollut paha olo. Illalla oli myös muumi disco jossa mun pikku sisko oli kyllä niin omassa elementissään. Laivalta sitten shoppailin tuliaisia ja karkkia. Perjantai iltana laivalla oli kilpailu jonka nimi oli silja go race ja sillä oli sama tarkoitus niinkuin amazing race moni on varmasti sitä katsonut. Sen minä ja Jasu voitimme.  Maihin me nousimme Lauantai aamuna jo jolloin lähdimme tietenkin kiertelemään kaupunkia ja emme edes yrittäneet  mennä ostamaan mitään koska kaikki oli niin kallista. No kierreltiin kaikkialla Tukholmassa. No iltapäivälä takas laivalle palloilemaan ja ottelemaan kuvia muumipeikosta ja pikkumyystä. Illalla tai no yöllä 11 alko sitten semmoinen mahdoton tehtävä yli 10-vuotaille johon me tietenkin osallistuttiin. Ja tultiin toiseksi siinä samassa tutustuimme uuten ystävään joka oli samassa joukkueessa kanssamme. No kisan jälkeen lähdettiin vielä limukalle josta tultiin joskus 1-2 aikaan. No sitten heti nukkumaan (ainakin yritettin).

Linnan vartia
Kuninkaan kruunu oli jätetty väärään paikkaan?
Nää oli niin sulosia

Kiia oli ihan ihmeissään että oli muumeja niin piti se hali antaa

Wohoo muumidisco!

Oli pakko laittaa oli muumipeikko niin söpönä

Laiva jolla matkustimme.

Sitten aamulla oltiin Helsingissä sieltä sitten ajettiin Jyväskylään kauppakeskus Forumiin, josta sitten shoppailin vähän vaatteita. Ostin kaksi ohuempaa pitkä hihaista ja housut.

Oulusta sitten ostin lisäksi napa paidan, collage housut ja hupparin.

Kävin muuten tänään katsomassa Tintturaa. Tinttura oli ihan oma itsensä minun pikku vaivvaseni. Oli niin kiltti hoitaa ainoastaan kavioita putsatessa vähän testaili. Kerrattiin temput hyvin oli ponilla muistissa. Siinä rauhassa harjailtiin ne.

Löysin tän ihanan kuvan Tintturasta on ekoja kertoja kun me mentiin suittilla

Kiia toista kertaa Tintturan selässä meni tällä kerralla ekaa kertaa ilman taluttajaa ravia tintturalla

Kertokaapa nyt kaikki mitä postauksia haluatte että teen. Jotain erikoisia voin tehdä teille myös videoita tänne.

1. tee may day mikä lie mut kiva postaus

1. My dayta oon miettiny mutta tulin siihen tulokseen että sitä en ala edes yrittämään koska tiedän että unohdan kuvata jossain välissä

2. sain bannerisi valmiiksi:) se löytyy täältä: http://www.pamelointia.blogspot.fi/p/blog-page_6.html